Особливості застосування професійного жаргону в бізнес-дискурсі.
Ключові слова:
бізнес-дискурс, професійний жаргон, корпоративний жаргон, мова маркетингу, соціо- професійні групиАнотація
Розглянуто особливості, притаманні соціальним діалектам, що застосовуються в бізнес-дискурсі в сучасному полікультурному суспільстві. Професійний жаргон застосовується у формі соціально маркованої лексики в бізнес-дискурсі. Ділова англійська мова є професійним жаргоном, який поділяється на підгрупи: формальний жаргон, корпоративний жаргон (застосовується у корпораціях, адміністративних системах управління тощо) та мова маркетингу (використовується в маркетингових прес-релізах, рекламних текстах та підготовлених заявах, виголошених керівниками та політиками).Посилання
Новолодская С. Л. Дефиниция понятий «поликультурный» и «мультикультурный» / С. Л. Новолодская // Вектор науки ТГУ, 2012. – №1 (8). – С. 234-237.
Adorno, T. The Jargon of Authenticity / T. Adorno. – London: Routledge. 2009. – 188 p.
Andersson L. and Trudgill P. Bad Language / L. Andersson, P. Trudgill. – London: Penguin. 1990. – 208 p.
Bargiela-Chiappini, Francesca, Nickerson, Catherine, Planken, B. Business Discourse / F. Bargiela-Chiappini, C. Nickerson, B. Planken. – London: Palgrave Macmillan. 2013. – 359 p.
Cook G. Discourse / G. Cook. – Oxford: Oxford University Press, 1989. – 213p.
Danyushina Y. Business Linguistics – A New Interdisciplinary Synergy / Y. Danyushina // International Journal of Arts & Sciences. – International Journal.org, 2011. – 4.18. – P. 177-186.
Daniushina Y. Business linguistics and business discourse / Y. Daniushina // Caliodoscopo. – Unisinos, 2010. – Vol. 8, n.3. – P. 241-247.
Erdmann, E. Neologisms in Business – an Indication of our Incessantly Developing Economy (Part 1) [Електронний ресурс] / E. Erdmann // Transliteria Polish Translations. – 2011. – Wednesday, 19 January. – Режим доступу : www.transliteria.co.uk
Grygiel M. Business English from a linguistic perspective / M. Grygiel // English for specific purposes. – World, 2015. – Special Issue №1, Vol. 16. – P. 1-12.
Hudson, K. The Jargon of the Professions / K. Hudson. – London: Macmillan. 1979. – 146 p. Jargon Buster: Common procurement words & expressions explained / Buster Jargon. – Wellington. New Zealand, 2013. – 34 p.
Khomyakov V.A. Structural-and-Semantic and Socio-stylistic Features of English Expressive Vernacular / V. A. Khomyakov – Vologda : Vologodsky State Teacher‘s Training University, 1974. – 146 p.
Lewis, M. The Big Short: Inside the Doomsday Machine / M. Lewis. – New York : W.W. Norton&Company, 2010. – 325 p.
Locker, K. O. ―‘As Per Your Request‘: A History of Business Jargon‖ / K. O. Locker // Journal of Business and Technical Communication, 1987. – 1.1. – P. – 27-47.
Pilegaard, M. ―Politeness in written business discourse: A text linguistic perspective‖ / M. Pilegaard // Journal of Pragmatics, 1997. – 28. P. – 223-244.
Rolak, I. Oral Business Discourse and the Problems of its Teaching to Foreign Students / I. Rolak // Journal of Language and Culture, 2014. – 2.26. P. – 107-116.
Silverstein, M. ―Cultural‖ concepts and the language culture nexus / M. Silverstein // Current Anthropology, 2004. – 45. 5. P. – 621- 652.
Yule, G. The Study of Language / G. Yule. – Cambridge: Cambridge Universiy Press. 2006. – 340 p.