Особливості застосування професійного жаргону в бізнес-дискурсі.

Автор(и)

  • I. Mischynska Хмельницька НАДПСУ імені Богдана Хмельницького

Ключові слова:

бізнес-дискурс, професійний жаргон, корпоративний жаргон, мова маркетингу, соціо- професійні групи

Анотація

Розглянуто особливості, притаманні соціальним діалектам, що застосовуються в бізнес-дискурсі в сучасному полікультурному суспільстві. Професійний жаргон застосовується у формі соціально маркованої лексики в бізнес-дискурсі. Ділова англійська мова є професійним жаргоном, який поділяється на підгрупи: формальний жаргон, корпоративний жаргон (застосовується у корпораціях, адміністративних системах управління тощо) та мова маркетингу (використовується в маркетингових прес-релізах, рекламних текстах та підготовлених заявах, виголошених керівниками та політиками).

Біографія автора

I. Mischynska, Хмельницька НАДПСУ імені Богдана Хмельницького

кандидат педагогічних наук, доцент, старший викладач кафедри перекладу

Посилання

Новолодская С. Л. Дефиниция понятий «поликультурный» и «мультикультурный» / С. Л. Новолодская // Вектор науки ТГУ, 2012. – №1 (8). – С. 234-237.

Adorno, T. The Jargon of Authenticity / T. Adorno. – London: Routledge. 2009. – 188 p.

Andersson L. and Trudgill P. Bad Language / L. Andersson, P. Trudgill. – London: Penguin. 1990. – 208 p.

Bargiela-Chiappini, Francesca, Nickerson, Catherine, Planken, B. Business Discourse / F. Bargiela-Chiappini, C. Nickerson, B. Planken. – London: Palgrave Macmillan. 2013. – 359 p.

Cook G. Discourse / G. Cook. – Oxford: Oxford University Press, 1989. – 213p.

Danyushina Y. Business Linguistics – A New Interdisciplinary Synergy / Y. Danyushina // International Journal of Arts & Sciences. – International Journal.org, 2011. – 4.18. – P. 177-186.

Daniushina Y. Business linguistics and business discourse / Y. Daniushina // Caliodoscopo. – Unisinos, 2010. – Vol. 8, n.3. – P. 241-247.

Erdmann, E. Neologisms in Business – an Indication of our Incessantly Developing Economy (Part 1) [Електронний ресурс] / E. Erdmann // Transliteria Polish Translations. – 2011. – Wednesday, 19 January. – Режим доступу : www.transliteria.co.uk

Grygiel M. Business English from a linguistic perspective / M. Grygiel // English for specific purposes. – World, 2015. – Special Issue №1, Vol. 16. – P. 1-12.

Hudson, K. The Jargon of the Professions / K. Hudson. – London: Macmillan. 1979. – 146 p. Jargon Buster: Common procurement words & expressions explained / Buster Jargon. – Wellington. New Zealand, 2013. – 34 p.

Khomyakov V.A. Structural-and-Semantic and Socio-stylistic Features of English Expressive Vernacular / V. A. Khomyakov – Vologda : Vologodsky State Teacher‘s Training University, 1974. – 146 p.

Lewis, M. The Big Short: Inside the Doomsday Machine / M. Lewis. – New York : W.W. Norton&Company, 2010. – 325 p.

Locker, K. O. ―‘As Per Your Request‘: A History of Business Jargon‖ / K. O. Locker // Journal of Business and Technical Communication, 1987. – 1.1. – P. – 27-47.

Pilegaard, M. ―Politeness in written business discourse: A text linguistic perspective‖ / M. Pilegaard // Journal of Pragmatics, 1997. – 28. P. – 223-244.

Rolak, I. Oral Business Discourse and the Problems of its Teaching to Foreign Students / I. Rolak // Journal of Language and Culture, 2014. – 2.26. P. – 107-116.

Silverstein, M. ―Cultural‖ concepts and the language culture nexus / M. Silverstein // Current Anthropology, 2004. – 45. 5. P. – 621- 652.

Yule, G. The Study of Language / G. Yule. – Cambridge: Cambridge Universiy Press. 2006. – 340 p.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

РОЗДІЛ V. Проблеми лінгвістики тексту, дискурсології, дискурс-аналізу